Something good

Hejsan :)

Kom hem för ca 10 minuter sen efter en tripp ner på stan med min fina farmor som är på besök :) Vi har gått och kikat runt på affärer åsså har jag inhandlat en liten morsdgaspresent till mamma. Tyvärr kan jag inte säga nu vad det är eftersom hon brukar läsa min blogg men imorn kan jag visa vad det var. Hon kommer bli glad i alla fall för hon har nämnt nån gång att hon ville ha just denna sak :)

Sen åt jag och famor varsin ljuvlig mjukglass med daimströssel. Sjukt bara att mjukglassarna har blivit så dyra, en mjukglass med strössel går på 27 spänn nu juh, men famor bjöd ju så det är lungt :]

Det är så irriterande att jag inte kan lägga in bilderna på den här datorn! Men jag ska hem till mamma ett litet tag sen så då får jag lägga in dom där och skicka till min hotmail sen.

Ha en fin fortsättning på dagen.
Kramar



Kommentarer
» lollo

ha en bra dag

» Emma

Tack, japp jag har gjort det helt själv:)

Haha, absolut :)


Kom ihåg






Trackback