Morsdags present.

Jag kunde ju inte skriva igår vad jag och ena brodern skulle ge mamma i morsdags present men den här saken var det i alla fall :)


En kudde som hon flera gånger sagt att hon vill ha. Den kommer från Lagerhouse.
 
Platsar bra i soffan.


Hon blev i alla fall glad över att äntligen ha denna kudde i sin ägo.

Nu ska jag göra något, vet inte vad men något ska jag i alla fall göra :)
Kram


Ps. På bilderna står det att dom är tagna 2008/05/15 men det stämmer inte, jag tog dom idag. Vet inte varför det står så men..



Kommentarer
» Jen

va fint :)

Va fin =) passar perfa i soffan ju.

Okej, var det en lyckad fest? Låter som en skön födelsedag. Jag är hemma & gottar mig i solen hos föräldrarna.

» Jen

aa man ska ha nått sådär som syns tycker ja :)

fin present! :)

» Bella

Svar: Det är rätt. ha en bra dag :) kram

» maria

Tack så mkt :)

Åhå, var det trevligt ?

Jättefin soffa.

Vilken fin kudde!

Glömde namnet, hehe :P


Kom ihåg






Trackback