Kulturnatta

Idag så var det kulturnatta och det var väl helt okej.
Som vanligt kommer man dit med så stooora förväntningar men det blir inte som man tänkt sig. Först träffade jag Jossan och Emma där som jag hängde med, stötte även på Elin, Hedvig, David och Simon. Jossan var tråkig så vid 21.30 for hon och Emma hem så då for jag till Hanna och hennes vänner men efter ett tag där drog jag vidare till Johan. Trevligt att träffa honom igen, vi har inte setts sen valborg. I alla fall hängde jag med honom och några ett tag innan jag begav mig till Kim, Victor, TP och Frej :) Sen har jag mestadels hängt med dom ikväll hit och dit. Träffade även en massa andra bekanta ansikten som Sara, Sara, Karin, Irina, Jonna m.fl. Vid 1 skulle typ alla hem men då tog jag och Tobias oss en nattspromenad och det var ju riktigt nice! Imorgon ska han hoppa fallskärm, så grymt kul! Ska ringa han då så får han berätta hur det var.

Nu har jag bara snackat om vilka jag hängt med ungefär och inget om själva kulturnatta men det kan jag ta imorn för jag orkar inte skriva mer nu för nu ska jag sova :)
Sov så fint :] Puss



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback