I think I like it.

Gad kväll (natt) på er alla.
Haft en trevlig kväll? Det har i alla fall jag haft. Efter det förra inlägget åt jag och pappa mat som sagt, grillat, det var gott! Sedan tog jag cykeln och cyklade till teg, men eftersom Tobias var rätt så seg på att komma ;P satte jag mig vid en björk i solen och väntade.
Då han kom gick vi en härlig promenad i det underbara vädret och snackade och sen begav vi oss hem till honom. Vi såg film och tog det lungt, ganska skönt ibland. Kom hem för ett tag sen och ska snart lägga mig och sussa så gott i sängen.





Imorn ska jag på yran så det blir förmodligen dåålig uppdatering men ha en bra fredag! :D
Kram



Kommentarer

Ja det är aldrig fel med McDonalds haha. Vilka fina bilder ha det så kul nu i helgen!

» maria

Det förstår jag !

ha en fin fredag :)

» sofie

sv: hehe okej, så bra:)

ha en underbar dag!

härliga bilder!

härliga bilder! :)


Kom ihåg






Trackback