I can be blue

Idag var det inte alls en så jobbig dag i skolan. Hade först stressahntering där jag skrev på datorn ett projekt vi hållt på med, håltimme, eng då jag och Jossan hade Nationella speaking, gick bättre och var lättare än förväntat, lunch, svenska då vi lyssnade på redovisningar och sen hade jag design där jag gjorde lite finputsningar men jag är i alla fall klar där nu :) Sen efter skolan har jag inte hunnit göra något förutom att laga mat och ätit (jag åt rester sen igår). Jag och Jossan köpte några goda klubbor idag på skolan och en av dom blev man väääldigt blå av, troligen bara färgämnen och socker i den men what ever ;P


Söta Jossan :)

Snart ska vi familjen på vernissage på skolan och kolla.
Ha en trevlig eftermiddag :)
Kram



Kommentarer
» joss

jag vet att jag e sööt:)


Kom ihåg






Trackback