Goodnight

Jadu nu börjar jag känna mig lite sömnig.. Idag har jag inte alls gjort något speciellt, eller jag såg på några OTH avsnitt och det var otroligt bra, men jag vill ju att det ska bli Peyton och Lucas igen! Åhh han var så elak mot henne i det sista avsnittet jag såg. Aja. Sen så har jag varit uppe hos min kära morbror och hans fru, alltid lika trevligt att bara sitta där och slappa och prata lite :)


Kollade på lite old pics och hittade denna övertaggade bild på mig ;P Hahahh något jag inte är just nu så därför jag ta och hoppa isäng, ser fram emot att krypa in under täcket och bara somna in, blev sjukt trött! Så god natt på er alla och sweet dreams :)
Kram



Kommentarer
» laila

Det är alltid lika roligt att ha dig här! Man får ju vara glad när en 18-åring(snart)vill komma och hälsa på.


Kom ihåg






Trackback