Good night and good morning

Igår hade vi våran övernattningskväll på syan med sy gänget, det var väldigt trevligt! :) Vi satt uppe och sydde till kanske 22.00 eller nått liknande sen bäddade vi ner oss och såg på film; "Good luck Chuck". Men den får inge bra betyg från mig, kanske 3,5 av 10! Men men.. Sen kom det en väldigt snäll person dit som hade köpt med sig chips, ostkrokar, flera drickor, glassar, tuggummin, chokladbollar å en massa smaskens till oss :D Sen vid 1-2 på natten gick dom flesta och la sig men då la jag och Didi oss ner för att se filmen "A walk to remember". Jag tycker den var ganska bra men så sorglig.. Men jag kan rekomendera den :) Jag, Didi och Moa la oss i alla fall vid 03.30 tiden inatt. I morse kom vår kära Sigrid och väckte oss, mindre taggat! Men så vi har haft syslöjd hela dagen idag också och jag är nääästan klar nu :D Jag har bara kvar att sy dit knappar och knapphål på jackan. Jag vill se det färdiga resultatet snart.. Kanske imorgon?! :)


Movie time!

För övrigt så har jag varit och fixat pass nu, känns bra :)
Men imorgon ska jag ha mitt matteprov så nu ska jag gå och plugga!
Byebye, kram



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback