Good morning sunshine

Igår la jag mig verkligen i tid. Klockan 21.05 låg jag i sängen klar för att sova skönhetssömnen och snabbt somna jag också! Det var så härligt då i morse när jag vaknade utvilad och pigg som aldrig förr :)
Nu håller familjen på laga mat, fredagsmys blir det med grillat, och självklart Peps Persson ;P Mamma är som besatt av honom, Oh boy! Egentligen hade jag tänkt räkna lite matte ikväll men jag får se vad det blir av den saken ;) Jag vet inte riktigt vad jag annars ska hitta på ikväll men allt annat än matte låter toppen!



Skor Skopunkten, tights H&M, linne/klänning H&M, jacka/kofta Gina tricot, väska Indiska, svart armband Kappahl, silver armband gammalt.


Så här glad var jag över att sommarvädret inte helt hade övergett oss :)
Ha en superduper trevlig helg nu!
Kram
None



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback