Down by the river

Oj vilken dag det har varit, en toppen dag!
Det första positiva var att det var så himla fint väder, solen lyste och värmen var total. Som vanligt satt vi då ute vid "stekar väggen" på skolan och solade, underbart! Sen cyklade ju jag och Jossan till Ö&B efter skolan där vi shoppade bl.a godis, chips, vaxduk och glass :) Det var mumma gott. Vi for sedan till hedlundaparken och lekte lite i lekparken, alltid lika roligt!

Efter lite lek satte vi oss mot ett hus som finns där och det blev våran nya stekarvägg! Det var så varmt och skönt vid den väggen, sen så satt vi där i ca tre timmar, lyssnade på musik, sjöng och spanade in en massa killar som skateade en liten bit ifrån oss ;P En vacker syn.

Hmm vad gjorde vi efter det..? Jo vi for hem till mig (pappa) ett mini tag sen hem till Jossan för att äta middag, det var jätte god mat men jag glömde fota den :( Vi åt kyckling inlindad i bacon, nån god sås, sallad, bröd och nått risliknande. Det är alltid så himla god mat hos Jossan, i alla fall dom gånger jag har ätit där.

Sen började ju lite av det roliga. Vi bestämde oss för att gå ut och gå.. Men vi gick lite fel och hamnade vid en återvindgränd så vi tänkte att vi skulle ta oss ner för den branta backen och balansera oss över en stock över vattnet men det gick inge bra.. Vi hittade ingen bra stock och efter ett tag lessnade vi, vände, gick tillbaka och över bron som fanns där borta istället :P

Men vi begav oss hem till Karin sen i alla fall, en underbar vän som vi har och sen till stan. För ett tag sen for Jossan hem så nu sitter jag här själv och övergiven.

Neh nu ska jag hitta på något annat.
Kram Jennilie

Ps. Jag lägger in bilder då jag kommer hem till mamma igen, kan inte göra det här :(



Kommentarer

ja men verkligen. så ofattbart! så hemskt :(


Kom ihåg






Trackback