Don't be cruel

Nu sitter jag här framför datorn med mina mysiga pyjamasbyxor, stor härlig t-shirt och min morgonrock :] Idag unnade jag mig faktiskt en rejäl sovmorgon, klev upp just efter 11. Okej, jag var vaken ganska länge inatt, la mig vid tre tiden så jag hade kanske rätten att sova länge? :) Jag det tycker jag. Anledningen till att jag var vaken så länge var för att jag satt och såg på Andra Avenyn, en underbart bra serie :)



Nu sitter jag i alla fall och lyssnar på min älsklingskille Elvis Presley, han är bara så himla bra! Han är min nya stora idol alltså!  Idag ska jag försöka få lite saker gjorda.. Fast det är inte så himla tråkiga saker som jag måste ha gjort.. Jag måste göra massa smycken som jag ska lämna på hemslöjden så dom har ett litet lager medans jag är i Schweiz, sen har jag fått några presenter beställda och så måste jag göra klart modeteckningen. Jag tror jag ska börja med beställningarna.
Puss och Kram



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback