Dagens

 
Skor från Din sko, tights H&M, vitt långt linne Gina Tricot, svart tröja second hand, halsband JennilieDesign.

Idag känns det som om det har varit en ganska så ovärd dag. I morse hade jag först modeteckning vilket gick ganska bra, sedan hade jag syslöjd till klockan 12. Egentligen skulle jag ha företagsekonomi efter lunchen men läraren skulle inte vara där och eftersom vi därför skulle haft ett jätte långt hål behövde vi inte fara på idrotten heller. Men jag fick reda på att vi inte skulle ha någon idrott 10 minuter efter att den tidiga bussen hem hade gått så då fick jag ändå vänta till 15.30 bussen ändå, det kändes surt! Nu efter att jag kommit hem har jag inte gjort nånting förutom ätit middag och ikväll blir det att räkna matte till provet på fredag, jag ser verkligen inte fram emot det!

Nä nu ska jag ut en sväng.
Kram
None



Kommentarer
» Hanna

men wooot? ingen idrott? score! tur man drog till ålidhem alltså. :P jag undrar allt var det var han skrev i det där smset till dig, jag fick inte see :( men han känner ju mig, och hur du å jag är babe, så jag kan ana ;) vi kommer äga matte-erik på fredag, don´t worry :)


Kom ihåg






Trackback