Björkarnas stad

Ja jag bor verkligen i björkarnas stad, Umeå. Det är björkar överallt men det är ganska fint.


Efter pappas gata.. Björkar, björkar och åter björkar.


Ville bara visa hur nära jag har till skolan från pappa. Där jag står (alltså där jag står och tar kortet) är utgången från pappa och den sista byggnaden på vänster sida är min skola. Härligt att ha så nära ;P

Min kamera krånglar ju som sagt så nu får jag ta kort med mobilen istället men det får duga tills vidare. Jag ska kolla på en ny kamera på måndag med mamma :)


På något vis har jag fastnat för den här bilden, härlig tycker jag.

Snart ska vi gå och äta på resturang, Jag, Kevin, Pappa, Farmor och min kusin Martina.

Kram



Kommentarer
» Linda

Fina bilder!

härligt!

» Mia

Jag gillar Umeå, det är en mysig stad :) Men det är inte så kul att vara pollenallergiker och bo där, haha :P

» Elin

Skoj med bilder =)

» Elin

Ikväll blir det mys med killen :D

» sau

Typ fem minuter, skönt!

För mig tar det en halvtimme :P.

Är du? Jag brukar inte gilla soppor men denna var jättegod måste jag säga.

Haft en bra dag?

http://www.lifebylidman.se/2008/may/veckans-snyggaste-outfit-rosta.aspx



Kora veckans snyggaste outfit vetja! :)

» maria

Tack !

Åhå, så du bor alltså också i Umeå :)

» mamma

Nä,gud vad trött jag blev!!!

Hoppas du haft kul i kväll.

Två timmar kvar (exakt) så är du 18!!!!!

Jag tror jag går och knyter mig nu, som vanligt sover alla utom jag...

Vi ses i morgon gumman.

KRAMAR, älskar dig!!!!!!!!!!!!!!!


Kom ihåg






Trackback