80's

Hejsan igen!
Här kommer dagens outfit:

Jeans Bik bok, Skor Indiska, vitt linne Glamour, mönstrat linne Indiska, Jacka/kofta Gina tricot

Jag kom hem för inte så himla längesen. Efter skolan for jag och Jossan till Myrorna för att kolla på lite kläder tills imorgon men vi hittade då inget. Sen åkte vi hem till pappa för att fixa musik (80-tals musik) och det gick prima ballerina, sitter här med 4 cd-skivor brevid mig :) Klockan 20 kom mamma och hämtade mig, vi for och handlade, åkte hem sen till kim för att hämta en grej och sen hem igen och nu sitter jag här.
Det är så att inte nu på söndag men nästa, den 25 maj fyller jag 18 år och ska därför ha 80-tals partaj till helgen med tacos och 80-tals musik, det ska bli så kul :) Vi ska även bada badtunna, lovely!
Nu ska jag gå och prova kläder så jag vet vad jag ska ha på mig på partyt :)
Kram



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback