25 maj.

Hej på er alla :)
I morse vaknade jag från och till flera gånger men jag bestämde mig för att kliva upp vid 10 tiden och då hoppade jag i duschen! Än har jag inte fått någon present (förutom dom jag fick på festen förra helgen) men det kommer sen idag :)


Tyvärr så kan jag inte rotera bilden hur mycket jag än försöker så ni får bara en sned bild av hur jag såg ut igår. Sorry!

Igår var jag ju som sagt på kulturnatta med en massa olika folk och det var rätt så trevligt att se ett fullpackad Umeå för en gångs skull (staden är annars rätt så död). Vi såg på modevisningen men den var ingen höjadare, sen så var vi runt och kollade bara.. Lite sång och dans, Dileva :P, en konstig modevisning på natten och några andra band :)

Dileva i sin snygga vita klänningsak ;P




Det var ganska mycket folk.


Hanna i den snygga röda jackan.

Om ett tag ska vi på Jysk och Rusta med farmor tror jag och sen beger vi oss till mamma där det blir fika och så :)
Nu ska jag göra mig iordning så vi kan fara någon gång.
Kram på er alla!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback