Where is the sun?

Idag var det regn igen, nääästan hela dagen, det slutade väl vid 4-tiden kanske.. Aja. I morse med barnen gick det i alla fall toppen! Ingen av dom fràgade efter mami (fast bara en av dom kan ju prata än)  och dom var glada, ganska iaf. Slutade vid 12.30 sà dà for jag tillbaka hit och vilade lite. Sedan var jag med lilleman ett tag dà han vaknade och sen var vi och handlade. Efter det blev det att fara till kyrkan. Dom hade nà grejs där för barnen dà svenska familjer möts, sjunger och fikar, det var trevligt!

Packade upp alla min grejer igàr.


Shoppade lite i màndags innan flyget gick. Väska Myrorna 75 kr, Tröja Kupan 45 kr, skärp Kupan 10 kr, vita glajjor Myrorna 15 kr, silver/svarta glajjor Kupan 15 kr.

 
Sà här har jag sett ut i tràkvädret idag. Lee-jeans Bikbok, linne Gina tricot, t-shirt Indiska, kofta Gina trickot.

Nu sitter jag här och ska snart sova! Imorgon jobbar jag ocksà bara förmiddag sà efter att barnen sovit lunch ska vi nog pà IKEA en sväng.


För övrigt ser en slags sedel ut sàhär, längre än dom i SWE!

Hoppas allt är bra med alla.
Puss



Kommentarer
» LIA

Fin outfit, har det regnat hos dig? Hos mig är det stekhett!

Jag skickar ner lite sol till dig =)

Off course =) den kommer right away! Hur länge har du varit där nere?

Fint:) Regn..och vad är det för sedlar;)?!(dum brunett jag är:P) Ha en fin kväll iaf!

Ahaa, va roligt =) hoppas det blir lite bättre väder snart då. Vi sitter och njuter på balkongen i solskenet.

Jaa solen har skinit från klarblå himmel här i en och en halv vecka nu typ, helt underbart!

» maria

Okej härligt :)

Väskan du köpte innan resan var kanonsnygg !

» maria

Okej härligt :)

Väskan du köpte innan resan var kanonsnygg !

Tack, tack :)

Fina inköp & snygg outfit. Händer idag?


Kom ihåg






Trackback