True friendship never ends

Redan första juni, det är läskigt vad tiden går snabbt. Jag vaknade upp i morse och kom på att imorgon åker jag! Helt sjukt! Då tänker jag för mig själv; Imorgon far jag till Schweiz och blir där i sju veckor, ingen familj och inga vänner i ens samma land, liiite läskigt, men kul :)

Kom inte på förns nu hur jag skulle få inte bilderna från gamla kameran men nu kom jag på det så dom här bilderna är från den 23 maj, men men :)

Jag och Jossan hade varit på Ö&B och shoppat ;P


Jag och Jossan lekte i lekparken som dom barn vi egentligen är ;P




Vi såg en ekorre :)

Sann vänskap tar aldrig slut :]


Så här såg jag ut även igår: Skor Indiska, Linne GT, T-shirt H&M

Nu ska jag gå å städa lite här hemma, ha en bra dag!
Kram
Jennilie



Kommentarer

härliga bilder :D

fin outfit! :)

» maria

Kanon :)

Riktigt härliga bilder.

sötnöt jag kommer sakna dig till tusen!!, vi måste hålla kontakten via mail och telefon, dessutom måste vi planera storsjö när du kommer hem! :D PUSS

Idag har jag legat på stranden och jäst, underbart! Själv?

Vilka undrbara bilder.

snygg tröja!!

» pepsi

Härliga bilder, fin t-shirt! :D


Kom ihåg






Trackback