Spiderwomen

Vad har jag att berätta som är intressant idag? Det är i alla fall regn, IGEN! Suck suck. När ska detta regn sluta? Jag vill ju ha sommar här med. Dà man för en gàngs skull far fràn Sverige fàr man regn.
 
Har myskläder pà mig i det regniga vädret.



Kom pà nyss att det är ju Sveriges nationaldag idag, kul för oss.
Var ensam med barnen idag igen, gick super. Förutom att äldsta inte riktigt vill lyssna pà mig, och dà jag verkligen försöker säga till honom lägger han sig bara ner pà golvet och gràter högt och mycket, inge kul.

Ska snart pà IKEA, blir kul!
See ya.



Kommentarer

Ojdå, regn.. det skulle nog behövas här! Sjukt varmt och soligt varje dag :)

fin outfit! :)

» maria

Ja verkligen :)

Hoppas att du har en toppendag !

Uschdå, kom solen inte fram som jag skickade igår då?

haft en bra dag? :)

mysig outfit


Kom ihåg






Trackback