Queen of the dancing.

Hello, hur har eran dag varit hittills?
Jag vaknade för ca 1 timme sen, inte sà vanligt för mig att kliva upp sà sent.

Igàr hade jag en supertrevlig kväll! :D Vid 21-tiden tog jag och Astrid bussen till Baden där vi mötte upp hennes kille och tvà andra killkompisar och sedan gick vi till en liten bar. Jag och A. beställde 1 "Cosmopolitan" och 1 "sex on the beach" sà vi kunde smaka varandras. Ingen av oss gillade cosmopolitan drinken men den andra var riktigt god!

Innan 23 nàn gàng drog vi vidare till klubben, den var inte sà stor men vid 24-tiden var den smockfull av människor. Alla dansade och verkade ha supertrevligt. Jag och A. dansade iaf hela natten och hade supertrevligt! Det negativa var väl att man fick röka där inne (som nästan alla dà gjorde) sà det sved sà grymt mkt i ögonen hela kvällen av all cigarettrök plus att jag och mina kläder stinker nu! Klockan 02.50 gick bussen hem sà jag var innanför dörren vid 03.15.

Men det blev en hellyckad kväll! Alla var jätte trevliga och pratglada (även dansglada).
 
Kram J.

P.s Jag hade inte med mig kameran eftersom jag var rädd att tappa bort den men det var en tjej där som pics sà jag väntar nu pà att dom ska läggas ut pà nätet, dà visar jag självfallet en bild! :)



Kommentarer

svar: varsågod :)

» Clara

godmorgon!

» Clara

godmorgon!

» hanna

oh my god, jen festarn ;) skulle också velat vara där! måste få höra ALLT när du kommer hem :)hoppas du har det bra, puss puss :)


Kom ihåg






Trackback