Pollenchock

Ja det är precis vad det är för mig just nu. Min näsa rinner, den kliar sönder (ni som inte har pollen kan tänka er just innan man nyser kliar det ju som till i näsan, sà känns det heeeela tiden) ögonen kliar, öronen och gommen kliar ocksà. Mitt huvud känns fullt (som om jag vore supersnuvig) och jag känner mig trött och jag bara nyser och nyser. Jag HATAR det här! Men det är ju nàgot jag kommer leva med sà jag màste väl helt enkelt försöka börja älska det. Höhö. Eller not.



Ett riktigt klagar inlägg.

Kram Jennilie



Kommentarer

vad jobbigt att vara pollenallergisk :(

Min har varit bra

du har all rätt i att tycka synd om dig :D

Sv: Tack så mycket :)

Vad har du gjort idag?

Skit också, så allergin har blivit sämre nu ser jag.

Tur du har med dig medicin!

Hoppas du blir bättre snabbt, vi hörs i morgon.

KRAM

jaa han skulle hem men jag var och kollade in honom lange igar men jag vet inte riktigt hur jag ska borja prata med honom eftersom dom som jobbar dar ar hans slakt :{

godmorgon :)

Sv; Okej, jag vaknade precis.

TACK! :D


Kom ihåg






Trackback