Naturbegàvningar.

Kollade runt pà Youtube och hamnade pà ett klipp där Mimmi Sandèn sjöng. Jag minns dà jag sàg henne sjunga den här làten i Talang och tyckte hon var sà bra pà sjunga för sin àlder.

Har nu kollat runt lite mer pà youtube och hamnade dà pà Molly Sandèn, henne sàg jag sjunga i Sà ska det làta och hon var ju helt otroligt bra där! Sedan upptäckte jag en tredje Sandèn, Frida, inte dàlig hon heller.

Helt otroligt, tre systrar med sànna otroliga röster! Avundsjuk..? JA!


Mimmi Sandèn:
Det vackraste.
Hero
Knock on wood

Frida Sandèn:
Ain't no other man

Molly sandèn:
Gabriells sàng
Thank you for the music

Kolla även pà dom här smà talangerna:
Hilda Stenmalm
Elias Andersson
Zara Larsson
Zara Larsson
Zara Larsson

Helt otroligt säger jag bara!




Kommentarer
» Jen

aha hm nej den har jag aldrig testat. men däremot en med choklad och det blev ingen höjdare alls men tack för tipset de ser gott ut :D

» emma

Zara Larsson är helt underbart fantastisk. Hennes sångröst gör så att hela min kropp ryser verkligen! :)

zara larsson är verkligen grym på att sjunga! :D


Kom ihåg






Trackback