Look, it`s raining outside.

Hello.
Idag är det inge fint väder här, det har regnat hela dagen, fast det är ändà rätt sà varmt i luften. Har inte riktigt vant mig vid deras tangenbord än.. Y, Z, ` och ! är pà fel ställen enligt mig.. Men men :) 

Barnen ligger och sover nu i alla fall, dom kommer sova till klockan tre ungefär vilket innebär att jag har lite egen tid nu :) Dà dom har vaknat upp ska jag, barnen och mamman till ett köpcenter som ligger vid Zürich, blir spännande.

Igàr var vi för övrigt och handlade och allt ser sà himla billigt ut, äpplen 3.80/kg osv fast än det egentligen är snäppet dyrare än i Sverige.

Jag är ganska trött sà ikväll ska jag nog inte göra sà mycket, klev upp 07.15 i morse och imorn ska jag vara här klockan 08.30 sà. Ska första gàngen vara hemma med dom själv imorgon, blir spännande att se hur det gàr, men det lär nog gà prima bra!

Hare fint!
Kram
Jennilie



Kommentarer
» mamma

Hallå gumman!

I dag är det bara TVÅ minuter sen ditt inlägg!!!

Det ser ut som att jag sitter och kollar bloggen hela tiden, men jag kom faktiskt just in och skulle lämna tallriken jag ätit på...

Här är det jättevarmt (enligt Kevin FÖR varmt)

Han är ute och skjuter med luftgeväret, de har ju öppet hus på skolan i kväll så han är hemma nu.

Tänker på dig hela tiden, hoppas du ska trivas riktigt bra. (annars vet du var vi finns...)

Jag ringer förstås i kväll, kan inte låta bli!



Älskar dig!!!



» hanna

have fun

» Sanna

Ja, den är verkligen jättefin =)

jobbigt att det regnar... :/

» Sanna

Regn alltså? Ojdå! Vad tråkigt :/

heej gumms, saknar dig här hemma även fast du inte vart borta någon nästan, imorgon åker jag med:), jag snackade med mamma om storsjö och för henne är det okej, men jag ska snacka med pappsen om boende och så där:), vi hörs pusssöt, för övrigt har jag en ny blogg :D

» maria

Jo det är kanon :)

Hur är det med dej ?

Underbart :) Ikväll är det film & godis som gäller för mig. Själv?


Kom ihåg






Trackback