I`m the Golden Zebra.

Hej hej pà er :)
Igàr var det varmt och skönt ute sà dà làg jag och solade i min bikini fràn H&M:


Men idag är det inte lika vackert väder ute.. I morse regnade det men nu är det uppbehàll som ser ut att hàlla i sig :)


Tights GT, Svart fodral GT, T-shirt H&M (killavdelningen) Hehe, sandaler lànade, big foot!


Dimmigt vid bergen!

Nu ska jag kolla upp lite ställen som jag och Jossan ska besöka ifall hon har tid, lust och ràd att komma och hälsa pà mig här i Juli. Ställerna jag funderar över (vi hinner dock inte alla) är:

Ascona (ligger i den Italienska delen av Schweiz, ca 3h bort med bil)
Genève (ca 2h 40 min)
Bern (ca 1h 15 min)
Paris (ca 3h fràn Genève)
Luzern (mindre än 1h)
München
Berlin
Zürich
Milano (ca 4-6h, men fràn Ascona-Milano är det inge làngt)

Jag hoppas verkligen hon kommer för jag vill inte àka iväg själv :(
Dagens bästa: Nightwish- The Islander

Kram
J.




Kommentarer
» Sanna

Ja, den är så mysig så! =)

jag gillar inte outfiten men bikinin var snygg

» LIA

Om du vill så kan jag fixa din blogg utan nån tävling, mejla: [email protected]

» LIA

Om du vill så kan jag bara beskriva hur du gör, nej tar inget betalt. Tycker bara att det är kul att fixa :)

» maria

Aa :)

Så fin tee !

svar;underbart,precis som de ska vara . :) gillar dock din tisha,det var legginsen och skorna som jag inte tyckte passade in. :) inget illa menat dock


Kom ihåg






Trackback