I`m singing in the rain

Hej svej.
I morse dà jag vaknade regnade det fortfarande ute men nu vet jag inte längre. Jag hoppas att det har slutat. Idag har jag dock väldigt ont i ryggen, har vaknat flera gànger inatt pga det sà jag hoppas att det inte är nà vajsing pà G igen.. Jag fàr ta det extra försiktigt nu.
 
Klänning fràn Gina Tricot.

Jag kom pà vad mer som var annorlunda här i Schweiz motför i Sverige, fetthalten pà mjölken. I Sverige är ju standard halten för mjölk 1,5%, den feta 3% och den icke feta 0,5% tror jag men här är standard halten 3,9% och den icke feta 2,9.. Helt sjukt enligt mig, mjölken är ju jätte fet här!

Hoppas alla fàr en fin dag.
Kram



Kommentarer
» Sanna

Sv: Usch då, inte kul med regn :/

» Sanna

Men idag regnar dtet väll inte? =)

fin outfit! :)

Svar: idag blir det solning sj?

Den har jag köpt på åhlens =) den är helt underbart smidig.

» maria

Aa, jag med :)

Ha en fortsatt fin dag !

Jaha vad gör du där då? Ja det är underbart att sola. Fin outfit!


Kom ihåg






Trackback