I`m in Zürich city.

Hallà =)
Idag har jag varit pà stan i Zürich med Astrid, Renato och en vän till Renato. Efter 4 och en halv timmes vandrande i staden for vi vidare ner mot havet där vi sedan bada (japp det var mitt första dopp denna sommaren) och làg och sola.. Jag kom i alla fall nyss hem.

    
Kolla Sverige flaggorna som hänger pà husets vägg ;P

Jag och A. köpte oss varsin macka.

Hem fick jag i alla fall med min klänning fràn H&M. Mànga av er har nog redan sett den men jag tycker att den är helt underbar, kärlek vid första ögonkastet. Jag visar en bild pà den antingen ikväll eller imorgon.

För övrigt har det varit och det är fortfarande huur varmt som hlest här, äntligen säger jag bara!!!

Kraaaaam



Kommentarer

mackan längst ner ser riktigt gott ut! ;)


Kom ihåg






Trackback