Hungry for something that I can`t eat.

Ja, det var precis det jag var i morse, men efter ett tag kom jag pà vad det var jag hungrade efter, SHOPPING! Jag har alltsà haft en behövlig shoppingdag idag, YES!  Iofs har jag kanske inte inhandlat sà himla mkt men bara det där att fà se en massa nya affärer, prova olika plagg och skor och bara fönstershoppa!
 
Kjol Second hand, vitt linne Glamour, svart linne H&M, Väska Second hand, Halsband GT, Skor Indiska.

Först var jag pà IKEA men det var inte alls lika kul att gà och kika där själv utan mamma, jag och mamma är det som ska vara pà IKEA, tillsammans!! Nu sà var det inte alls sà kul, och jag som älskar IKEA egentligen.



Dom hade dock  en stor grej (bilden ovan) jag skulle behöva!

Men sedan gick jag vidare till köpcentrerna Shoppi och Tivoli vilka jag gillade skarpt (gillar att se nya shoppingcenter)



Var för första gàngen inne i en Yves Rocher butik och kikade.


Detta var i alla vad jag fick med mig hem: Linne med ansikte TALLY WEIJL, kjol, bälte och linne H&M.

Nu ska jag bara ta`t lugge resten av dagen.
KRAM
Jennilie

P.s  Bloggaren Anna  har just nu en tävling där du kan vinna det här linnet/klänningen:

Kolla in hennes blogg för att tävla.



Kommentarer

roligt med shopping! :)

Verkligen! :)

Åh jag vill också ta en shoppingdag. Iof hade jag en för bara några dagar sedan så pengarna är så gott som borta, haha. Men shopping kan man ju inte får för mycket av! :)

» anna

nice blog you have!!!

i love your outfits :]]

wow, en sån garderobsak skulle jag VERKLIGEN behöva :p haha!



Harebra!

härligt med shopping,ser kul ut :) och söt bild på dig. jag har inte gjort något vettigt alls idag. bara varit stört trött.

lycka till i tävlingen! :)

hehe ajdå :p

Hahaha.. Jag har också lätt för att tro att jag är miljonär :P Tack :)

Jo så är det ibland :)

» maria

Tack :)

Hoppas din dag har varit kanon !

Nu är den ultimata Blogglistan här -- GREGORIUS BLOGGTOPP!

Är Din Blogg med på listan???

Kom och kika...

/GG

svar: brukar inte heller vinna tävlingar.... :)


Kom ihåg






Trackback