Every time you give that smile.



Idag àt jag god middag; kryddig kycklinggryta med kokos i och ris.

Sedan cyklade jag till Shoppi men dà jag kom fram upptäckte jag att jag hade glömt cykellàset sà dà var det bara att vända. Jag orkade inte cykla tillbaka igen sà dà gick jag och lilleman ut och gick ist :)

Update: Den 22 juli kmr jag ju hem till Sverige igen men ist för att àka till Umeà sà tar jag flyget till Malmö, ska nämligen spendera juli ut med familjen som dà befinner sig i skàne :)

Kram



Kommentarer
» Clara

vet inte riktigt:P

Tack, vi ska göra vårt bästa :-)

Så fint ansikte du har förresten...!

kramar/G&G

Anytime :-)

Du har väl anmält dig till gregorius Bloggtopp?!

/G&G

svar: tack! :)

» Hilal

Vad tycker du om när min kompis sjunger? :)

Besök min blogg och kolla :D

du har så fiina ögon!:)

svar: jaaa en ny mobil :)

» Clara

hoppas du får ne bra midsommar ;)

svar:tack detsamma:)

» Hilal

Sv: Ja, det ska jag göra :)

» Hilal

Hon hälsar tack! :D


Kom ihåg






Trackback