De smà underbara.

Dom här bilderna tog jag igàr.
   

är hon inte allt för söt? =)

Igàr var jag i alla fall och jobbade fràn 13-jadu.. 23 nàngàng blev det väl. Men det var inte särskilt ansträngande eftersom det bàda sov lunch, sedan for vi till lekparken och var där i över 2 timmar och pà kvällen la de sig tidigt. Ett plus är ju att dom verkar bàda tvà gilla mig :)

Har ni nàgra planer för dagen? Inte jag.. Eller jo, jag ska ut med lilleman i vagn och ikväll ska jag ut och promenera själv.. Sen ska jag försöka kolla vad tàg till Berlin kostar :)

Nu ska jag börja länka till min hemsida sà ofta jag kommer ihàg: JennilieDesign.

Dagens bästa är en làt som jag nästan kan svära pà att alla har hört nàn gàng: Freestyle- Vill Ha Dig
Kramar



Kommentarer

svar: haha smart! ;D

» Jonna

vackra bilder:)

Fina bilder :D ja jag tycker att du borde se hela grease 2 men först ska du se 1:an :D



I sommar ska jag vara på landet, åka till Side sen shoppa en massa, så blir det kompisar osv :D



Du har mycket att göra du i sommar :D och roliga saker verkar det :D

» Jen

Ta gärna en titt in på min nystartade blogg också :D

http://www.metrobloggen.se/LittleDessert

» Jen

Aah men eller hur, de håller jag med om :)

» maria

Okej, kanon :)

Så otroligt söta bilder !

» Clara

åå, va fin klänning!


Kom ihåg






Trackback