Vad vore en dag i Berlin utan shopping?

Idag blev det lite shopping igen, underkläder och en jacka, hela köret för 135 kronor :) Här kommer bilder från dagen plus en liten video update, ännu fler bilder kommer nog upp ikv :)

Jag och Sandra provade "snygga" hattar..

Och solglajjor!

Så här har jag vandrat omkring idag (iaf dom första tre timmarna, var sedan tvungen att byta skor då mina fötter leeed av dom höga klackarna :P

Men dom är ändå mina nya älsklingar!

Me and Sandra :)

En påse i min smak ;P

Detta köpte jag idag, underkläderna för 90 kronor tillsammans.

Och jackan för 45 kronor.

Jag är nästan glad över att Starbucks inte finns i Umeå då alla mina pengar skulle gå åt att köpa frappuccinos och den underbart goda morotskakan jag provade på idag, delicious!

Sedan måste jag bara berätta att familjen vars barn jag tog hand om i Schweiz nu i sommar sa att om jag senare skulle vilja vara au pair där en längre tid skulle jag bara höra av mig, detta betyder då att dom verkligen gillade mig och tyckte jag gjorde ett bra jobb vilket känns super bra för mig :) :)

Vad har du gjort idag? Tell me.
Kram jennilie.



Kommentarer

Skorna var grymt, grymt snygga!!

Shoppade i Berlin förstår jag?

Jag var där för ett par år sedan med jobbet. Tyvärr var det bara över en helg så det blev lite stressigt när man ville hinna se allt plus gå på stan!

Har du varit på KaDeWe eller vad det nu hette? Ett stort shopingcenter med en massa lyx, typ Louis Vuitton :) Roligt att gå och titta på :)

Kul med en videoblogg!!!


Kom ihåg






Trackback