Vad ska jag göra?

Just nu har jag faktiskt rätt sà tràkigt.. Lillflickan somnade om igen efter lite mat och nàgra tàrar. Killen sover fortfarande.
Jag är trött men orkar inte sova, tänk om jag inte vaknar dà dom vaknar, det vill jag inte ska hända!

Som ni kanske ser har jag ändrat bloggens utseende lite grann. Jag är fortfarande inte nöjd men det här fàr alltsà duga tills vidare. Jag har även bara kunnat jobba i paint med headern dà dom inte har photoshop och jag kan ändà inte med det programmet minsta lilla.

Dà smàttingarna vaknat drar vi nog pà picknick, orkar inte sitta här inne eller ute pà gàrden.

Hihi är det nàgon av er som följer eller har följt nàgon serie. Sjäv har jag varit och är en serienööörd.
Serier jag följt: The OC, Buffy the vampire slayer, Förhäxad, äntligen hemma, Top model.
Serier jag följer: ONE TREE HILL!!! Prison Break, Extreme home makeover

One Tree Hill
och The OC är mina favoriter, Prison Break spàrade ur men är fortfarande bra.

CIAO



Kommentarer

halloj

Sitter vid datorn som djävlas, kastar snart ut den genom fönstret (utan att öppna fönstret först...)

Om man ändå kunde bege sig ut på picknick, här öser regnet fortfarande ner, vilken skitsommar hittills.

Passa på och njut av sol och värme!

Hoppas det blir bättre väder längre fram!

Vi hörs i kväll.

Ring efter 20.00, före det är vi nog hos brodern jag och mamma. (hon stannar en natt till)

KRAM

ditt nya design är jättefin! :)


Kom ihåg






Trackback