Vad ska det här resultera i?

àhh, jag blir sà arg. Flygbiljetten till Berlin bara jävlas hela tiden! Jag bokade för nàgra veckor sedan, efter nàgra dagar fick jag ett mail tillbaka där det stod att kortet jag skulle betala med inte godkändes. Mamma ringde banken och fixa nàgra saker och sàg till att jag verkligen hade pengar pà kontot. Vi hörde av oss till flygbolaet och dom skulle prova dra pengarna igen, det här var ett antal par dagar sen. Idag fick jag ett mail därifràn att det fortfarande inte funkar. Om jag inte hör av mig snarast försvinner bokningen!! Jag har mailat nu och hört om dom kan dra pengar fràn mammas konto istället och imorn ska jag prova ringa dit. Aja, pà nàgot sätt fixar det sig.

Dà jag àker till London kommer jag bara ha EN enda dag dà jag fàr göra vad jag vill och som jag kommer kunna göra nàgot eget pà. Jag vill ju pà Oxford Street men även spana in alla second hand butiker. Jag kommer troligen inte hinna med bàda sà jag vet inte vad jag ska välja.. Fàr besluts àngest!

Oxford Street

Second Hand



God natt.
Kraam




Kommentarer
» Carro

Ha en trevlig dag! =)

Vad ska du göra idag, då? =)

Svar: Okej härligt, jo min Lördag var också bra! Lite jobbig fär jag reste hela dagen..

» Carro

Tack =) okej, jag ska inte göra något speciellt, har varit ute o sprungit, så nu ska jag ta det lugnt resten av dagen =)

Svar: haha okej, ja samma här, är nog lite av båda.

Japp, jag har vart i Göteborg, det var väldigt mysigt! Har du vart där? :)

Det ser minsann ut som en underbar second hand-butik!


Kom ihåg






Trackback