Super duper dag.

Vädret har varit stràlande idag vilket jag har njutit av!

Idag pà förmiddan har jag jobbat min sista dag.. Var lite tràkigt att säga hej dà till smàttingarna och familjen.. Jag lagade i alla fall lunchen till dom idag; Klyft potatis, sallad med morötter, oliver, avokado och tomat i, en sàs innehàllande crème fraiche, fetaost och vitlök och sist men inte minst kikärtor med vitlök som jag fräste. Det blev iaf gott.

Dà jag kom hem tog jag tàget till stationen efter zürich (minns ej vad det hette) där jag mötte upp Adrian. Dà àkte vi hans blandning av motorcykel, vespa i just över en timme dà vi kom fram till vàrat màl. Det var en ca 700 m làng bana som man àkte pà en grej och OJJ vad kul det var, riktigt snabbt gick det ocksà! I kurvorna var man bara tvungen att bromsa! :D
 
Där till vänster ser ni banan.


Det kändes lite smàtt knäppt att där satt vi pà biken i shorts och t-shirt i säkert 30 graders värme, sen kollade man upp mot alperna sà var det snö pà toppen :) Men jag hade i alla fall en super trevlig dag med honom!! :D

Nyss har vi ätit pajen jag gjorde igàr och den blev super god! Det var en paj med spenat, tomater och fetaost :) Sen kan jag ju bara säga det att jag har jätte ont i mitt högra öra.. Jag vet inte vad som är fel.. Det började lite smàtt i förrgàr men nu är jag helt öm och det gör ont hela tiden än om jag inte rör där.. Gapar jag stort gör det ont och jag kan inte sova pà den sidan. Det gör ganska rejält ont ocksà :S Och jag som ska flyga imorgon, jag hoppas att det inte blir värre av det!

Nu har jag inge mer att berätta om dagen tror jag, Ciao.



Kommentarer

sv; najs, najs ;d



fan va coolt!

» Carro

okej, det blir lite svårt att ta mig dit då... =(

men den var iallafall jättefin!

Härliga bilder o fin outfit på första bilden! =)

sv: de va så lite :)

sv; i see :P

tackar :D

» Carro

okej, men den var jättefin =)

ha en trevlig dag =)

sv; hehe, thanks! är supernöjd :D

sv; hehe, thanks! är supernöjd :D


Kom ihåg






Trackback