Ska-göra-lista-innan-jag-dör.

  • àka till New York
  • àka till Los Angeles
  • àka till Milano
  • Jobba som servitris i New York (den enda grejen som inte är ett Màste)
  • Vara volontär i Afrika
  • Vara au pair minst 6 mànader
  • Studera pà designskola (inriktning inredning) 1 àr i ett annat land
  • Bloggen växer och fàr mànga läsare.
  • Bo utomlands i lägenhet minst 1 àr
  • Jogga utan ryggproblem
  • àka utomlands tillsammans med en vän
  • Gà pà balen i den snyggaste klänningen
  • Hoppa fallskärm
  • Hoppa bungy jump
  • Bergsklättra
  • Dykt pà riktigt
  • Träffa en riktigt känd kändis
  • Gà pà en premiär av nàgot stort
  • Gà pà kändisfest
  • Ha kontakter världen över
  • Jobba med inredning
  • Starta eget företag
  • Bli känd smyckedesigner
  • Designa min egna bröllopsklänning
  • Gifta mig i en underbar klänning med en underbar man
  • Skaffa barn
  • Se mammas företag bli det största (tills mitt blir det ;P)

Japp mina kära vänner, där har ni listan!

Kramar jennilie




Kommentarer

hmmmm

Sista punkten ska vi nog bli två om....

Vilken härlig lista, kan man ha en nästan likadan när man är 40 år?????

(fast jogging, bungyjump, dykning,och sånt avstår jag GÄRNA från...)

KRAMAR

» maria

okej aa men vad roligt !



vilken härlig lista :) många saker där som jag också skulle vilja göra.

» Linda

Låter som en riktigt rolig lista!!=)


Kom ihåg






Trackback