Oh lord.

Tjo.
Första dagen här har varit great! Vi for ju som sagt på en loppmarknad i morse men den var inte riktigt i min smak, bara antika saker, typ antikrundan :P Sedan drog vi vidare med tåget och har varit och vandrat omkring och kollat på olika bygnader osv, det var kul =)

Vi åt en sen lunch på Subway och sedan drog vi oss hemmåt igen där vi bäddade ner oss i sofforna och såg på två filmer, en var What happens i Vegas, ni vet den med Cameron Diaz och charmknutten Ashton K. Nyss gjorde vi pizza som vi har ätit nu. Här kommer bilder från dagen =)

Det första jag köpte här i Berlin var ett kort för fyra dagar då jag får åka hur mycket buss, underjorden tåg och på marken tåg, och dyrt var det inte heller enligt mig =)

Imorgon blir det en Second hand runda om inte planerna ändras.
Kiss´n hug.



Kommentarer
» Anja

Hej,vad kul du verkar ha det!

Vi har tagit kort pa en fantastisk tarta idag till din blogg:) Gjord av gammelfarfar Hanruedi.

Kram kram

sv: desamma :)

sv: tack, de tycker jag med :)



guud va kul du måste haft det :D

sv: hehe hoppas de :)

de samma!

sv: träna,shoppa o lite så. själv? :)

åh vad roligt att åka iväg! först till Berlin och sedan till London. Hoppas du får det riktigt roligt (:

Masse,masse fine bilder!!! elsker den hestevogna, gammaldags og fint :))

sv; jaa, visst blev den :D



mysiga bilder!

» D

jättefin rolling stones t-shirt:D

jaa det får du jätte gärna göra :D jaa second hand är riktigt bra ibland alltså:)

jaha! tack för tipset :)


Kom ihåg






Trackback