London, here I come!

Vid 13-tiden börjar vi bege oss, ska först àka buss, sen tàg sen buss igen för att komma till flyget, sedan flyger vi till London =D Jag vet inte om jag kommer kunna blogga därifràn (hoppas självfallet att jag kommer kunna göra det!!) sà ni vet ifall det blir ett litet uppbehàll men jag är ju tillbaka här i Schweiz igen pà màndag :)

Har nyss legat och sovit, är fortfarande dödstrött! Jag la mig klockan 02.20 inatt och klev upp klockan 03.55 för att flyga tillbaka hit till Schweiz efter min tripp till Berlin :) Ska sova pà flyget iaf, det är ett som är säkert ;P

Hoppas ni haft en bra dag och att den fortsätter pà det viset, här regnar det iaf!

Kram J.



Kommentarer

Svar: haha jag märker det, du får berätta hu du haft det sen, och lägga upp lite foton :)

Ha det så kul i london:)

hejdå, bye bye :D ha så kul :P

härligt med london! hoppas du har det bra där! :)

hoppas att du haft det jätte bra i Schweiz, berlin å nu london! :) saknar dig!

sv. vad bra! :)

kommer du till sverige imorrn? :)tack så jätte mycket för brevet btw :D


Kom ihåg






Trackback