London första kvällen.

Här kommer lite bilder från min första dag (eftermiddag om man ska vara petig) i London.
 
Jag, Anja och Lilleman flög dit på torsdagen (17 juli).
 
Då vi kom till london Bridge var vi tvugna att byta tåg.

Så här tycker jag att hela London såg ut, smutsigt och skabbigt men ändå på något konstigt vis charmigt.
 
Då vi kom fram till hon vi skulle sova hos första natten fick först en färgglad och god förrätt.
  
 
Och sedan fick vi en smarrig kycklinggryta med pasta.

Resan dit gick bra men var rätt så lång, buss, flyg, buss, tåg, tåg, promenad och då vi hade himla mycke onödig packning med oss pluss en barnvagn blev det rätt så jobbigt, men var det värt det..? Absolut! Vi kom det rätt så sent så den här kvällen hände det inte så mycket förutom att jag fick mig en god natts sömn :)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback