Jag kan inte motstà..

Jag hade lovat mig själv, verkligen lovat pà riktigt att inte shoppa för en enda enkrona till innan Berlin resan nästa lördag. Det enda jag skulle fà köpa var frukt och frimärken men hem kom jag idag med allt annat än just frukt och frimärken.

Jag gick in i Shoppi och Tivolicentret och överallt sàg jag röda skyltar med texten SALE pà. Mina ögonen spärrades upp till max, pulsen ökade och hela kroppen fylldes med ny och härlig shopping energi.

Budget shoppa är nog bland det bästa jag vet, allt som har med ordet Billigt att göra; Second hand, rea och markander/loppmarknader. Jag ryser bara jag tänker pà det (en härlig rysning).

Det här var i alla fall vad jag kom hem med idag:

Tvà randiga tröjor fràn Chicorèe, Mikado Mode, 41 kronor styck.

Tygväska fràn Chicorèe, Mikado Mode, 23.50 kronor.
 
Sovset fràn H&M, 58.50 Kronor.

Skor fràn Vögele Shoes, 206 Kronor.
 
Virkade skor fràn Ochsner Shoes, 23 Kronor paret (dom blà till mig, dom vita till mamma)

Svarta tygskor fràn H&M, 88 Kronor.

Skor fràn Vögele Shoes, 118 Kronor.

Skor fràn Vögele Shoes, 117 Kronor, (till mamma)

Till Liam köpte jag en pokemonklubba med leksak, ett Batman UNO och vattenballonger fràn Toys"R"us, ca 90 kronor.

Glajjor fràn H&M, 12 Kronor, Knappar pà säkerhetsnàlar fràn Toys"R"us, 12 Kronor.
 
Tvà söta smà askar fràn Toys"R"us, 6 Kronor styck.

Favoritnötterna fràn Coop, 24 Kronor.

Nu har jag nog kommit över 50 sträcket gällande skor. Jag kan aldrig fà för mànga par skor.
KramKram



Kommentarer
» Carro

Haha =D Okej =)

Snygga grejer du köpt! =)

shoppinggalning, köp nått fint till mig (A)puss

Svar: Ja, otroligt fin bild!



Ha en trevlig helg! :)

åh, jag hoppas verkligen skorna passar!

Här sitter vi och ska äta go mat och så måste jag kolla bloggen hela tiden för att se mina nya skor..

Du hade verkligen inte behövt köpa något till mig!!!

(fast det är förstås väldigt kul med presenter...) Tänk bara på packningen, över 20 kg så kostar det extra och det är ju bara bokat för en väska och handbagage....

Älskar dig!!!!!!!!!!!!!!!

Svar: Ska åka till landet och göra ingenting. Bada, sola, lyssna på musik och bara vara. Själv då? :)

Åh vad mycket underbara saker du hittat! Puss!

» Carro

Varsego =)

» maria

aa tack:)

åh, jäklar så mkt snygga saker. gillar speciellt dom randiga tröjorna, enkla men superfina :)

» Carro

Tyvär så ska jag inte se dem i Schweiz =( men de kanske kommer till sverige när de kommer till finland i september.

Så jag hoppas på att få biljetter då istället, för de biljetterna jag hade till den inställda konserten var man tvungen att lämna tillbaks =(

Jag fick dem i present då jag fyllde 15 i januari

Vilket datum är konserten i Schweiz?

» Tess

Jaa.. visst är den bara så läcker!! Vilka fina skor! många snygga jag skulle vilja se på min fötter där! ;)

Jäklar vad mycket fyndande! :D


Kom ihåg






Trackback