God morgon världen.

Morning morning.
Snart ska vi ta och äta frukost och sedan hoppas jag att vi beger oss så snabbt som möjligt, först ska jag bara kolla upp på internet om jag hittar några intressanta second hand affärer jag vill besöka idag, hihi och Sandra och Stephan får bara springa efter mig ;P

Här är en kanske inte så rolig bild men aja från sovrumsfönstret.

Och så här kommer jag vandra omkring idag + mina bruna soft sandaler!

Hoppas ni får en underbar dag! jag återkommer senare ikväll förmodar jag att det blir =)
Kramar Jennilie



Kommentarer

Hejsan! sjukt snygg blogg!

En kompis hade fixat min i går för jag är sämst på sånt men nu när jag vaknade i morse så är headern borta! skulle du kunna hjälpa mig att lägga in den? jag har den klar och allt, behöver bara sättas inte!

Skulle verkligen vara hur shyst som helst!

sv; hehe, detsamma, detsamma :D

» marie

sv; np!

haha, den är fett cool ;D

» Carro

Tack =)

fin outfit och fin utsikt på första bilden =)

sv:åååh va kul :D


Kom ihåg






Trackback