All my dreams come true.

Hej.
Idag har det varit en rätt sà seg och jobbig dag.. Har jobbat hela dagen. Tvà àringen har verkligen kommit in i en fas dà han gör ALLT man säger han inte ska göra. Varje gàng han gör nàgot riktigt dumt och jag höjer rösten mot honom kollar han bara pà mig och sedan börjar han skratta och gör om samma sak igen, det är sàà jobbigt ibland!
I morse dà jag badade dom i badkaret sà bajsade han där ocksà, hur mysigt var inte det :P Haha.
 
Jag hade i alla fall pà mig bekväma och mysiga kläder idag sà det var ett plus!!

Nyss àt jag fisk till middag, det var mumma :)

Ciao




Kommentarer

haha! bajsade i badkaret? you gotta luv babys! haha! Men jag hoppas att du haft det bra utöver det missödet! Puss raring!

TÄVLING, BLI DAGENS BLOGG!

kolla senaste inlägget :)

» jossi

tack för det fina brevet babe!!, saknar dig till tusen, när kommer du heeeem till ume?


Kom ihåg






Trackback