Julaftonsmorgonen.

I morse var det inte bara min 7-åriga broder som fick paket i julstrumpan utan nu fick alla i familjen varsitt.




Dom coola svarta tightsen fick jag!! =)

God jul är jag väl tvungen att börja det här inlägget med! :) Allt bra med er? Jag mår toppen!
Just nu sitter jag och väntar på att tomtegröten som står på spisen ska bli klar. I morse ställde vi i familjen väckarklockan så vi skulle mysa tillsammans så här på morgonkvisten. Vi öppnade alla varsitt paket och jag fick tightsen där ovan.

Det blir bara jag och min familj + mormor som firar jul tillsammans i år, det är faktiskt så jag gillar det som mest.. Mys med familjen! Mormor är på väg nu (hon bor ca 30 mil härifrån).

Nu ska vi snart fika, sen blir det att börja med maten! Vi hörs senare ikväll.
Julkramar till er!



Kommentarer

god jul! :)


Kom ihåg






Trackback