Idol Kevin hade på sig armbandet jag gav honom..


Fotograf Josephine Brändström. (Armbandet högst upp)

Igår var jag som sagt och kollade på då Idoltrion (Kevin, Alice och Robin) var på Ica Maxi i Umeå med Jossan. Samtidigt som jag fick cd'n signerad så gav jag dem alla smycken. Jag fick den underbara äran att knyta på Kevin sitt armband då han ville ta på sig det direkt.

Så här i efterhand hittade jag bilden ovan och fick då se det underbart roliga att då dom åkte vidare från Umeå så hade han fortfarande på sig armbandet på nästa stopp. Så himla roligt! :D Ps. Det är armbandet som är högst upp, ett skinnarmband där det står "Humans against violence", skit snyggt! Armbandet kommer från Milla of Sweden.

Här hittar ni en bild från turnén där han bär armbandet.



Kommentarer
» Hanna

vad roligt!! ;) kul idé att ge honom ett armband! =)

svar: jag vet, så jävla bra :D

» Carro

Tack så mycket :)


Kom ihåg






Trackback