Gårdagen.

Humöret var på topp :D

Jag och hanna.

Jossan och jag dansade och sjöng till Johan palm!

Kolla på mina skor så ska jag berätta lite om dom sen!

Jag provade Jossans pälsmössa!

Nu kommer jag till skorna! Så dum som jag var (och jossan) så valde vi dom högsta klackarna som fanns.. Efter att ha dansat, gått och hoppat ett flertal timmar mådde inte fötterna alls så bra så då vi skulle hem inatt dumpade jag skorna, tog på mig vantarna och traskade hem i dom :P

Klänningen jag hade på mig igår köpte jag igår på Gina tricot för 149 kronor, visst var det snygg rygg på den?!

Igår var det gymnasiefest på X3M. Haha jo ni hörde rätt, gymnasiefest.. Detta innebar att alla som var 92or och uppåt fick komma.. Dock tror jag bara att det var jag, Hanna och några få till som 90or där. Men vi skyller på Jossan och Frida som är yngre och ville att vi skulle med ;P

Kul hade vi iaf, det var dock grymt fullt på dansgolvet! Innan var vi hemma hos mig och det är därifrån bilderna ovan är tagna :)



Kommentarer

haha det är fritt fram och skylla på oss ;)

hoppas du får en superbra julafton gumms så hörs vi till helgen då jag också blir 18! ;)


Kom ihåg






Trackback