Söndag.

Allt bra med er? Med mig är det så där.. Har rätt så ont i ryggen så jag ska nog snart lägga mig igen. Men men, vad har jag gjort hittills idag? Typ inget, jag har skalat räkor :P Vi ska äta räksoppa till lunch, mums!

Btw, i fredags då jag och brodern var ute och plockade hallon tror jag att jag blev stucken av en geting. Det var massor av getingar där och jag bara slog bort dom, men sen igår då jag vaknade var handen helt svullen på ett ställe åsså kliade det jätte mycket och var rött, precis som jag blivit stucken av ngt.. Det konstiga var bara att jag kände aldrig att jag blev stucken av nått :P

Så här går jag omkring idag!

Neh jag ska nog gå och skissa lite nu, eller så kanske det blir att jag serpå OTH :]
Pusshej!



Kommentarer
» Carro

Samma här =)

hoppas det blir bättre med handen o ryggen!

fin outfit =)

e det du som ritat av bilden? fint! =)

» linda

snygg outfit :)

Okej, trevligt :)

idag har jag vart i Vaxholm :)

Haft en bra helg?

snygg tröja! vart ifrån? :)

» Bella

Vad gott det lät med räksoppa. Nej jag har just varit på bio filmen Arn :) kram

snygg outfit :)

alltid lika fint med ränder!

» linn

oj vilka snygga jeans! :D

Nice blogg ^^


Kom ihåg






Trackback