Skåne.

Här kommer min och familjens semester i Skåne i bilder :)

Jag, lillebror och mamma i Simrishamn där vi bodde.

En kväll vid havet.

Vid Simrishamns hamn.

Jag och mamma begav oss som vanligt på lördagsloppisen!!!

Jag fyndade i massor!

Vi badade i vågor som var (men ser inte så) enorma.

Den här bjuder jag på ;P

Simrishamn.

En viss och älskad broder fyllde år :]

Jag och mamma med en enormt fin golfbana i bakgrunden.

Jag och Andreas i Vik.

På vägen hem fann mamma en mini groda.

Jag och mamma var i Köpenhamn:)

Där vi åt en goooodsallad till middag!

Jag solade..

Och visst fick jag lite färg? :)

Äppelträd.

Gult körsbärsträd, mumma!

Våran bil pajade så vi var tvugna att köpa en ny, mycket mindre, haha här på vägen hem, lite full kanske?

I bilen hem...

Blev det sång :)

Och att spela på världens roligaste grej :D

Så ja, veckan i skåne kan beskrivas med ett ord; Underbar! Det dåliga är bara att då jag var där blev jag brun, var superglad över det men nu en vecka senare är jag lika vit igen, buhu för det!

Byebye.



Kommentarer
» elli

åh! super fina, söta och mysiga bilder :D

» elli

det kan jag förstå! :)



tack så mkt ;D

Fina bilder :)

Vad va det ni spelade?

Okej, mysigt med grillning :)

Ja på Lördag ska jag shoppa i stan :) sen söndag, ingen aning! :)

» malin

hihi vilka fina bilder :) såg ju jättemysigt ut!

vilka härliga bilder :D ni verkar ha haft det superb :)

» liene

Åh, så underbara bilder!

Du vart ju jättebrun:D Och den stranden såg skön ut, inga sten ju, måste åka dit nån gång vet ja.

gratis smink:

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=5789

» Sofie

Mysiga bilder :)


Kom ihåg






Trackback