pyssel, pärlor & smycken i mängder.

Ja som jag skrev tidigare skulle jag göra i ordning vårat pysselrum nu ikväll, det nya pysselrummet. Förr hade jag ett rum uppe på vinden men på vintern blir det så kallt där då isoleringen suger så nu har vi flyttat ner det en våning till vårat gamla kök.

Mamma jobbar/jobbade som keramiker så hon behövde det rummet förr men nu då hon inte tillverkar keramiken själv har det mest bara stått tomt där (okej inte tomt, det är MASSA gejer där). Men så nu har jag röjt undan lite på hyllor och lagt en del av våra smyckegrejer i lådor osv, för att få någon ordningpå det hela.

Både jag och mamma håller ju på med smycken nu men eftersom hon har ett företag som börjar med smycken nu till hösten så har hon köpt in mängder med smyckesaker. Riktigt kul! Snart kommer hennes smycken ut på hemsidan så håll utkik! MillaofSweden. 
Före:

Efter:

Lådan till höger innehåller örhängeskrokar, det där är ca 2/3 av den färgen som vi har, allt rymdes inte ;P

Dom två lådornatill höger innehåller sånna här små runda ringar.


Mamma ska förbi på Ikea nästa vecka så dåblir det att köpa nya genomskinliga lådor så man ser alla saker som är i dom :)

Min hemsida (uppdaterar dock inte så ofta men) :P JennilieDesign
Ha en fortsatt bra lördag sötisar!
Puss



Kommentarer
» Carro

Tack så mycket! =)

härligt med pyssel! =)

speciellt o göra smycken! det e skitkul! brukar jag oxå göra ibland =)

Ordning och reda ska det vara! :)



Haft en kul helg?

» linda

ha en bra dag :)

haha jaa jag vet;P, jag är också taggad på skolan;)

» Bella

Ha en bra söndag. Händer något kul?

Ojojoj vad mycket grejjer!

kika gärna in på min nya blogg där jag säljer lite smycken jag gjort!

PearlsForGirls.blogg.se


Kom ihåg






Trackback