Mamma Mia

Herre min ge, vart ska jag börja??!!! Har massa bilder att visa så dom får förklara hur jag har spenderat min eftermiddag och kväll, jag kan då ist berätta om bion jag såg, självklart MAMMA MIA!

Gaah, då filmen slutade var kroppen fylld av glädje, kände mig så jäkla glad, har fortfarande kvar den känslan! Vill ut och dansa och sjunga hela natten lång! Jag cyklade hem sjungandes och dansades (hur det nu funkar på en cykel) och kunde inte släppa alla härliga låtar och glädje filmen spred, alla gick ut ur salongen med ett leende på läpparna :D

Jag säger en sak; Se den!

Sara bjöd mig på resturang så vi åt på Eastern palace, deras buffé och mumma vad gott det var! :)
 

Sedan gick vi ner till älven för att smälta maten..


Efter en stund fick besök av Johan och hans vän :)


Då vi skulle gå in på SF fick jag syn på en tjej som såg allt för bekant ut, Hedvig!! :D

Åhh det är jämt så roligt att träffa dig!


Hon skulle se samma film som oss med sina två vänner :)


Efteråt var jag full av dans och sång energi, galet! :D


En underbar kväll har jag haft, den bästa på länge faktiskt, underbar mat, underbara personer och underbar film! <3

ABBA: Thank you for the music.
Oj vad jag kommer ha ABBA feber en tid framöver ;)



Kommentarer

a precis _:D vad mkt fina och roliga bilder du hade :D

» Jonna

Sv: Visst är skåne vackert! Framförallt på sommaren. Men tyvärr så uppskattar man inte det lika mycket när man bor där ... Vilka häftiga bilder! Man blir ju glad bara man tittar på dem! =)



Kramis!

Va bra att kvällen va bra :) hur va mamma mia?

jo tack min kväll var super bra den me :)

Sv: hihi godmorgon :D

» malin

godmorgon! hehe okej... måste nog se mamma mia nu när man hört så mycket bra om den! (A) kram!

» Linna

har också sett den riktigt bra faktikt! :)

ha en bar dag!

ni verkar ha haft den riktigt kul :D

vilka snygga skor du hade, varifrån kommer dom?

» liene

Då måste man gå och se den, eller köpa den kasnke när den kommer ut. Fast då får man vänta.

Trevliga bilder! :)

» Karin

vilken jättesnygg lugg!

söt du var i lugg!! ^^

» agnes

jag ska se mamma mia imorrn!

fina bilder!

härliga bilder (=

Va kul att den va bra. alla som har sett den säger de me. Så¨nu måste jag ju bara seee den :)

Haha har du åkt på ABBA feber? :D

svar: låter nice det :D ha en bra dag du med :)

» Jonna

söta bilder:)


Kom ihåg






Trackback