Hola Amigos.



Sara fick agera fotograf då min kamera är död ;P Snart ska vi göra sallad!
Ciao



Kommentarer

är nominerad till veckans blogg på två olika bloggar. gå in i min blogg för att rösta, skulle bli jätteglad! Tack :)

Ja idag har jag varit med min kompis Carro, vad har du gjort idag?

Sv. Jasså vad mysigt! :)

:P

» malin

men tack :D hihi. himla fin outfit tjejen! ha en fin kväll =)

sv: tack gullunge :D

» Sofie

Fina bilder !:)

shit, jag var bara tvungen att skriva, tycker det är helt sjukt att hitta någon med samma namn. och samma stavning. Jennilie är ju lite ovanligt (:

» Omg

Het!

Svar till Jennilie: Så himla kul med någon med samma stavning, jag har sett dom heter Jennilie men dom stavar annorlunda t.ex Jennelie. Jag kunde inte lämne en kommentar på din blogg av någon konstig anledning så får hamna här ist! :)


Kom ihåg






Trackback