Bastu och öl, nja..


Hej på er =) Hur är det med er? Bra hoppas jag! Med mig är det iaf bra!
För första gången i mitt liv kollade jag ut genom mitt fönster och såg en man stå utanför, mitt fönster ligger på tredje våningen ;P Dom håller på måla om huset så jag blev inte rädd då jag visste att jag förr eller senare skulle få besök utanför fönstret vilket blev idag då, lite ovant bara :P

Iaf, vad gjorde ni igår? Jag for hem till Sara där även Jenny, Karin och Philip var, men sen for Karin och Philip. Jag, Sara och Jenny gick ner till älven och satt där ett tag sen for vi hem till Sara igen som var ensam hemma =) Sedan startade vi bastun.

Jag har Aldrig gillat öl kan jag ju börja med att säga, och då menar jag verkligen aldrig, jag tycker att det smakar skit! Men iaf i bastun körde vi en öllek och i början hade jag världens otur då jag fick dricka hur mycket som helst kändes det som och dom andra fick bara dricka lite grann! Men sen började jag må illa, troligen av att det var 82 grader i bastun samtidigt som jag tvingades dricka öl, så efter nån timme i bastun gick jag och la mig vilket var underbart skönt! Haha

Idag ska jag hem och sova nån natt hos mami sen blir det att komma tillbaka till staden igen.
Puss



Kommentarer

Helt sjukt snygg hon är!

svar: jomenvisst :D tack jag älskar dom skorna :D

Tack det samma :) vad ska du göra ai helgen? haha hunnigt bestämma något? :)

» liene

TYcker inte öl är gott heller, komemr aldrig börja dricka det.



Fin bild!

» mette

sv: tack så mkt :)

:DDD


Kom ihåg






Trackback